Hoe werkt scoutsponsoring?

We werken samen

We werken samen met de lokale scoutleiding van de Mandinari Scout Groep in Gambia. Zij zorgen dat het geld op de school van jouw sponsorscout terecht komt. Tevens controleren zij facturen voor schoolbenodigdheden.

1 kind + 1 sponsor

Iedere scout wordt gekoppeld aan één sponsor. Je kunt in contact komen met jouw sponsorscout door mails te sturen, brieven te schrijven of foto’s op te sturen via bijvoorbeeld WhatsApp. Correspondentie verloopt altijd via de scoutleiding.

Mocht je van plan zijn om Gambia te bezoeken, dan kunnen wij vanzelfsprekend een ontmoeting met jouw sponsorscout regelen.

Jouw gift helpt

Voor 20 euro per maand geef je jouw sponsorscout onderwijs, een schooluniform, studiemateriaal, schoolreisjes, lunchgeld etc. *

In de praktijk

Wij gaan de sponsorovereenkomst aan voor minimaal 1 jaar.

Stopt een scout om welke reden dan ook met zijn/haar opleiding, dan mag de overeenkomst op dat moment per direct worden opgezegd.

Jij maakt maandelijks 20 euro óf éénmalig 240 euro over op rekeningnummer NL 14 RABO 0303567996 tnv Stichting Karamaba onder vermelding van de naam van de scout die je sponsort.

Op verzoek kunnen wij een factuur toesturen.

Je gift is aftrekbaar van de belastingdienst. Lees hier meer.

Als je een schenking voor minimaal 5 jaar vastlegt, biedt dit extra voordelen.

Contact

Heb je vragen over de sponsoring of wil je een scout sponsoren, dan mag je contact opnemen met Marielle Kuijpers. marielle@stichtingkaramba.nl of telefoonnummer 06-46152609.

*Voor scouts die naar een school gaan waar schooluniformen en studiemateriaal etc gratis ism, wordt de sponsorbijdrage voor gezinsonderhoud ingezet. Op de webpagina van de scout wordt die expliciet vermeld.

.