STICHTING KARAMBA ZOEKT BESTUURSLEDEN!

Ter versterking van ons bestuur zijn we op zoek naar enthousiaste mensen die zich in willen zetten om kinderen in Gambia te helpen een betere toekomst te realiseren.

De komende tijd wil onze stichting zich toespitsen op het realiseren van onderwijs- en arbeidsmarktprojecten in de regio Toniataba/Soma. Samen met een aantal partners hebben we net een nieuwe technische school gerealiseerd en de volgende uitdaging is om nieuwe werkgelegenheid te creëren waar de leerlingen van deze school praktijkervaring kunnen gaan opdoen (stage) en wellicht op langere termijn een betaalde baan kunnen realiseren.

We zijn op zoek naar bestuursleden met kennis en/of ervaring op het gebied van onderwijs, arbeidsmarkt, fundraising, financiën, marketing en administratie.

Voel je je aangesproken door deze oproep en wil je meer informatie of je aanmelden bel dan met de voorzitter van de Stichting Karamba, Henk van Bruggen: 06-13303085.