Ontmoet Gambia

Inspiratieavond!

Ben jij klaar om de magie van Gambia te ervaren? Of ben je al verliefd op dit prachtige land en haar warmhartige mensen? Dan heb ik geweldig nieuws voor jou!

Op woensdag 12 juni 2024, van 19:30 tot 21:00 uur, nodigen wij jou graag uit voor een speciale avond: ‘Ontmoet Gambia’, georganiseerd door Stichting Karamba uit Ermelo.

Tijdens deze bijzondere avond zul je ondergedompeld worden in de schoonheid van Gambia, haar fascinerende cultuur en natuurlijk de gastvrije gemeenschappen die er thuis zijn. Maar dat is niet alles! We zullen ook uitgebreid vertellen over de fantastische goede doelen die vanuit Ermelo in Gambia worden ondersteund en gerealiseerd.

Bovendien delen we onze plannen en ideeën om een stedenband te smeden tussen Ermelo en de Lower River Region, waar onze projecten tot bloei komen.

Verwacht een avond vol inspiratie, boeiende verhalen en onvergetelijke ervaringen. Ontmoet gelijkgestemden die net zo gepassioneerd zijn over Gambia als jij, deel je enthousiasme en ontdek hoe jij een positief verschil kunt maken in de levens van mensen in dit prachtige land.

ℹ️ Details:

📅 Datum: Woensdag 12 juni 2024

🕢 Tijd: 19:30 – 21:00 uur

📍 Locatie: Zaak van Ermelo, Herderlaan 12, Ermelo

Kom jij ook? Voor meer informatie en om je aan te melden, neem contact op met Stichting Karamba via info@stichtingkaramba.nl.

Wij kijken er enorm naar uit om jou te ontmoeten en samen de magie van Gambia te ontdekken! ✨